torstai 6. kesäkuuta 2019

Ipsy glam bag - Huhtikuu 2019


Huhtikuun ipsy glam bag. Huhtikuun pussukassa oli muutama loistova sekä muutama ihan ok tuote. Tämän kuun pussukassa tuli myös mun ensimmäiset add-on tuotteetkin, ne esittelen ne viimeisenä.

Huhtikuun meikkipussi oli ihana, raikas ja keväinen. Sitruunakuosi on pirteä ja tykkään siitä että vetoketju menee jännästi pussin poikki.



Delectable by cake beauty Triple citrus blend body butter cream.
Voi nimihirviö. Kyseessä on siis vartalovoide. Mä inhosin vielä hetki taaksepäin kaikkia vartalorasvoja, joita yllätysbokseissa tuli. Mä siis olen maailman laiskin ihon rasvaaja. Tai siis olin. Mulla oli laatikot täynnä erilaisia vartalorasvapurkkeja, vaikka osan olin laittanut jo eteenpäin. Mutta jossain kohtaa päätin, että ei näitä purkkeja voi loputtomiin säilöä ja siirsin yhden yöpöydälle. Pikkuhiljaa säärien rasvaamisesta tuli tapa ja sain jo kaksi purkkia tyhjäksi! Mutta, tuli myös huomattua se, että niissä pirun rasvoissa on eroja. Mä haluan nopeasti imeytyvän sekä hyväntuoksuisen rasvan. Siksi nykyään tykkään myös näistä rasvapurkeista. Täysikokoinen, 200ml purkki, maksaa Cake beautyn omilla sivuilla 15 dollaria. Pussukassa tuli 30ml ja se on arvoltaan noin 2e.

TheBalm cosmetics theBalmJour creamy lip stain sävyssä salut.
Kyseessä on huulilakan ja kiillon sekoitus. Väri muistuttaa hieman marjapuuroa ja ai että mä tykkään tästä koostumuksesta. Kovinkaan pysyvä tämä ei ole, mutta tuntuu kosteuttavalta huulilla ja näyttää kauniilta huulilla. Tämä pääsi heti käyttöön, vaikka olin ensin vähän epäileväinen värin suhteen, että sopiiko se mulle. Thebalmin omilla sivuila täysikokoinen maksaa 14 dollaria ja tämä mun versio on, 1.7ml, arvoltaan 3.25e.

It cosmetics Bye bye under eye concealer sävyssä 10.00 light fair (N)
Siis herrajumala mikä peittävyys! Mä en oo ikinä kokeillut mitään näin peittävää ja riittoisaa tuotetta. Tämä tekee ihmeitä mun tummille silmänalusille. Tätä on saatava täysikokoinen puteli, ehkä inan tummemmassa sävyssä. It cosmeticsia saa kicksistä ja hintakaan ei ole paha, 8ml maksaa 25e. Näytepakkaus on kooltaan 1.5ml ja uskon sen riittävän erittäin pitkään. Arvoa sillä on siis noin 4.70e.

Nomad cosmetics luomiväri sävyssä Kreuzberg.
Kuvan perusteella tämä luomiväri ei herättänyt innostusta, mutta livenä meistä tuli hyviä ystäviä. Kaunis, shimmerinen lime, mikä iholla on hieman kultaiseen taittava vihreä. Luomiväri sisältää hampunsiemen öljyä, joka ravitsee ja kosteuttaa silmäluomen herkkää ihoa. Vaikuttaa erittäin hyvältä, pääsee siis ainoana yksittäisenä nappina mun käyttööni. Nomadin omilla sivuilla ei ollut myynnissä yksittäisiä nappeja, vaan täysikokoinen paletti, jossa on 15 pannua. Paletilla on hintaa 37 dollaria, joten yhdelle napille jää arvoa noin 2.20e.

Vasanti cosmetics Contour eyeshadow blend it out sivellin.
Nätti, siro ja mukavan tuntuinen häivytyssivellin luomivärille. Synteettistä karvaa, onneksi, sillä itse en tykkää luonnonkarvasiveltimistä. Mä tykkään tosi paljon tämän mallisista siveltimistä, joten welcome to the family. Jälleen kerran päädyin tuotteen omille sivuille, jossa tämä sivellin on tarjouksessa 18 dollaria. Euroissa tämän siveltimen arvo on 15.95e, joten se oli koko pussukan arvokkain ja samalla ainut täysikokoinen tuote.

Yhteenveto:

Kokonaisuus oli erittäin onnistunut ja tuotteiden yhteenlaskettu arvo oli noin 28e. Postikuluineen pussukka kuitenkin maksoi noin 23e, eli ei tässä ihan hirveästi voiton puolelle jää tuotteiden kanssa. Ehkä sitä vielä yhden tai kaksi pussukkaa voisi tilata. Tosin, ei tämä vieläkään ole saanut mua täysin rakastumaan.

Lisätuotteet:

Ipsyn yksi hyvä puoli on edulliset lisätuotteet. Valikoima vaihtelee kuukausittain ja täysikokoiset tuotteet maksavat 12$ ja näytekoot 3$. Tuotteita saa tilata kerralla kolme ja ne toimitetaan ipsy glam bagin mukana postikuluitta. Ja huhtikuussa mä nappasin ostoskoriin 3 tuotetta, yhdeksällä dollarilla.

Pürlisse watermelon energizing aqua balm sekä Pürlisse Watermelon energizing 2 minute polishing peel.
Tämä kaksikko päätyi ostoskoriini vain ja ainoastaan ulkonäkönsä perusteella. En ole koskaan lukenut tai kuullut kyseisestä merkistä, mutta ilmeisesti nämä ovat korealaista kosmetiikkaa. Ja me kaikki tiedetään kuinka hypetettyä se on. 

Aqua balm lupaa suojata, kosteuttaa, kiinteyttää ja rauhoittaa ihoa. Mun purkki on 10ml ja maksoin siitä 3 dollaria. Euroissa se on noin 2.65e. Täysikokoinen 50ml, purkki maksaa Oletkaunis.fi sivuilla 24e. Ei paha hinta, menee kategoriaan keskiluokka.

2 minute polishing peel:iä ei löytynyt äkkiseltään suomalaisista nettikaupoista. Kahden minuutin kuorinta kuulostaa juuri sopivalta, sillä tämän annetaan vain vaikuttaa kasvoilla. Tässä tuotteessa kuorinnan suorittaa glycolic acid eli glykoolihappo. Mulla on mun mielestä ollut muutama vastaava käytössä ja muistan rakastaneeni niitä. Innolla siis testiin. Hintaa pürlissen sivuilla täysikokoisella 70ml (!!!) tuotteella on 24$ eli euroissa 21.25e. Tähän voi siis rakastua ihan luvan kanssa. Toki, jos vaan he toimittavat Suomeen.

Kolmas tuote oli kaksi tuotetta yhdessä.
Dr.huang beauty lab merkiltä kaksi erilaista kangasnaamiota.
Red fruits brightening mask lupaa auttaa epätasaiseen ihonväriin, kuivuuteen sekä tunkkaisuuteen.
Broccoli plumping mask taas lupaa häivyttää ikääntymisen merkkejä, sekä auttaa väsynyttä ja elotonta ihoa.
Molemmat vaikuttavat loistavilta ja eivät todellakaan olleet hinnalla pilattu, sillä nämä maksoivat sen 3dollaria. Ei todellakaan paha hinta kangasnaamiosta. Yllättäen nämäkin ovat made in Korea. What can I say, tykkään kangasnaamioista ja tykkään kokeilla niitä eri merkeiltä.

2 kommenttia:

  1. Ooh sulla oli monta tuotetta mitä mun pussukassa ei ollut. Minusta tuo luomivärinappi näyttää ihanalta. Olen viime aikoina hullaantunut vihertävistä sävyistä ja juuri tuollainen vaalea shimmeri vihreä on tällä hetkellä ihan lemppari! Ja siis voi hyvänen aika tuo It cosmeticsin peitevoide, rakastuin <3 Täydellinen peittävyys ja mahtavan riittoisa. Ostan ihan varmasti uuden tuubin tuon loputtua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on muuten jännä, miten erilaisia nää pussukat on. 🙈Siis toi peitevoide on paras ikinä. En käsitä miten se voi olla niin peittävä. Ja sitä ei tarvii laittaa ku nuppineulanpän kokoinen tippa. Onneks sain tän näytteen, en tiiä olisko muuten tullu testattua. 🙈Se toimii muuten luomivärinpohjustajanaki aika jees, tuli testattua tänään.👌🏻

      Poista

Hotel & Spa resort Järvisydän 2019

Seuraavat kaksi postausta ei liity kosmetiikkaan, mutta halusin jakaa nämä asiat teidän kanssa silti.  Käytiin viikolla 43 Rantasalmell...