torstai 5. syyskuuta 2019

Korealaista kosmetiikkaa


Korealainen kosmetiikka on tässä muutaman vuoden aikana valloittanut kauppojen hyllyt ja monet nettikaupat ovat keskittyneet kokonaan korealaiseen kosmetiikkaan. Myöskin korealainen, kymmenen vaiheinen ihonhoitorutiini tuntuu olevan monen suosiossa. Mä myönnän olevani vähän hidas ja löysin K-beautyn vasta tänä vuonna. Tai siis olin ihastellut Tony Molyn tuotteiden pakkauksia netissä ja käyttänyt useita kangasnaamioita, mutten sen enempää perehtynyt mistä tai mitä ne ovat. Ja siis, en vieläkään sen enempää ole perehtynyt, kunhan haluan kehua hyviä tuotteita. Toki myös mun ihonhoitoon on tullut uusia juttuja, mutten silti voi puhua kauhean moniosaisesta rutiinista omalla kohdallani. Ja tässäkin postauksessa haluan vain kehua tuotteita, jotka on sopinut mun iholle ja eivät ole hinnalla pilattu. Tuotteet ovat kaikki alle 20e, tosin sekin voi joskus olla liikaa budjetille. Yritän tehdä jossain vaiheessa myös pihistelypostauksen, tänään keskitytään nyt näihin "keskihintaisiin" tuotteisiin.

5.9.2019 EDIT: Kirjoitin tämän etukäteen ja julkaisuhetkellä Bearel.com sivustolla on varaston tyhjennysmyynti ja kaikkia tuotteita ei ole enää saatavilla. Mutta siellä on paljon muita tuotteita hyvään hintaan, joten suosittelen pientä nettishoppailua. Itse ajattelin täyttää sheetmask varastojani.

Holika Holika Aloe facial cleansing foam

Mä oon aina ollut skeptinen aloe vera-tuotteita kohtaan, enkä edes tiedä miksi. Tämä kasvojen puhdistusaine on purkissaan läpinäkyvää ja kädellä se näyttää hieman limaiselta. Limaisuus ei kuitenkaan ole siis mitenkään huono asia, eikä tuote tunnu limaiselta ja tuote vaahtoutuu kivasti käsien välissä. Tuoksu on mieto ja mukavan raikas. Joskus harvoin, kun pesen aamuisin kasvoni kunnolla, käytän tätä. Mä en henkilökohtaisesti osaa tällä pestä meikkejä, mutta toimi myös siihenkin. Tämä sopii muuten kaksoispuhdistukseen erinomaisesti, jos siellä on joku siitä innostunut. Tykkään myös purkista, erikoinen ulkonäkö on piristävä ja tuotetta saa helposti oikean määrän. Tämä on myös postauksen edullisin tuote ja tätä saa ainakin osasta Prismoja. Prismassa tällä on hintaa 7.98e ja Bearel.com sivustolla 9.95e.

Coxir Black snail collagen toner

Heti perään postauksen kallein tuote. Kyseessä on kasvovesi, joka sisältää kauniisti sanottuna etanaseerumia, tosin itse kutsun sitä etanalimaksi. Etanalima kosteuttaa ja kiinteyttää, samalla häivyttäen ikääntymisen merkkejä. Etanaliman pitäisi myös tasoittaa ihon sävyä ja häivyttää arpia. Ja tämä tuote on vienyt mun sydämen. Lotraan tätä kasvoilla nykyään aamuin illoin, ihan silmänympärystä myöten. Aion kyllä seuraavaksi tilata Coxirin toisen kasvoveden testiin, mutta ikääntyvälle iholle uskoisin tämän olevan nappivalinta. Tai vaikkei nyt ikääntyvälle, mutta ainakin yli 25-vuotiaille. Bearel.com sivuilla hintaa tällä on 17.95e, joka on mulle aika kipuraja maksaa kasvovedestä. Tosin, tämä tuntuu suhteellisen riittoisalta. We´ll see.

Nämä seuraavat kaksi tuotetta olivat mun ostoskorissani useita kertoja, kunnes arvontavoiton kautta sain kotiuttaa ne.

Holika Holika Honey Sleeping Pack

Näyttää hunajalta, mutta en suosittele maistamaan. Tosi kivan tuntuinen yönaamio, tosin en ole käyttänyt tätä kuin muutaman kerran. Vinkki, tätä ei kannata lotrata, sillä suht pieni määrä riittää. Jos laitat ruokalusikallisen verran tätä kasvoille illalla ja menet suoraan sänkyyn, voin taata että tyyny jää poskeen kiinni. Ehkä vähän liioiteltuna, mutta kuitenkin. Kun tuotetta laittaa sopivasti, imeytyy se nopeasti ihoon. Tämä myöskin auttaa ehkäisemään ikääntymisen merkkejä, vinkkinä näin meille kaikille jotka kärsimme ikäkriisistä. Purnukka maksaa Bearel.com sivulla 12.95e

3seconds starter hyalyronic acid

Monet vannovat tämän nimeen ja minkä mä voin sille, että oon mainonnan uhri. Tämä on erittäin hyvä, muttei täydellinen. Tätäkin lotraan kasvoille silmänympärystä ja huulia myöden. Mä en tiedä saisiko tätä laittaa huuliin, mutten ole keksinyt syytä miksei. Ja omat huulet on ainakin pysynyt pehmeinä pelkästään tämän avulla. Tosin, ennemmin mun silmänympärysiho siihen reagoisi, jos tuote olisi jotenkin huonoksi sille. Tuote ei tuoksu miltään ja purkki on tosi riittoisa. Ainut pienen pieni miinus tulee siitä, että tämäkin imeytyy hetken. Puhutaan siis varmaan sekunneista, mutta aamuisin ne sekunnit on tärkeitä ainakin mun rutiineissa. Edullisimmin tämän löytää Bearel.com sivustolta ja siellä hinta on 13.90e. Tätä saa tosin tilattua monesta paikkaa ja hinnat muilla sivustoilla pyörii siinä 15 euron tuntumassa. Tätä löytyy muuten kahta erilaista tämän perus sinisen lisäksi. Eleven.fi löytyy kaikkia kolmea, hintaan 15.80e kappale.

Näitten tuotteiden lisäksi multa löytyy pari muutakin korealaisen kosmetiikan tuotetta, mutta ne eivät vielä löytänyt tietään tähän postaukseen.

Nämä kaikki tuotteet on ollut mulle arpajaisvoitto, eikä tämä ole yhteistyö. Linkkejä klikkaamalla mä en hyödy mitään, itse vain tykkään laittaa linkit tuotteisiin. (:

Ainiin, jos huomasitte, niin blogi on ollut hiljainen koko kesän. Olen pahoillani siitä. Tietokoneongelmat, työt, motivaation puute sekä laiskuus tekivät kaikki osansa. Nyt vihdoin syksyn tullen tunnen oloni energiseksi ja aion (ehkä)  postaille teille useammin. Kannattaa myös seurata mua instagramin puolella, josta löydyn nimimerkillä Budjettikosmetiikkaa. Sinne mä kesälläkin päivittelin jotain pieniä kosmetiikkajuttuja ja muuta elämää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hotel & Spa resort Järvisydän 2019

Seuraavat kaksi postausta ei liity kosmetiikkaan, mutta halusin jakaa nämä asiat teidän kanssa silti.  Käytiin viikolla 43 Rantasalmell...