sunnuntai 10. maaliskuuta 2019

Kaikki luomiväripalettini osa 2

Vähän lisää luomiväripaletteja, olkaa hyvä.

Urban Decay, Naked heat

 





ABH:n Modern reneissancen lisäksi tää on mun go-to paletteja. Melkein yhtä rakastettu. Tämän paletin kaikki sävyt ovat oranssiin taittavia ja siksi mä varmaan rakastuin tähän. Ja toki tähän palettiin ja sen hakureissuun liittyy muistoja, jotka tekee tästä paletista erityisen rakkaan. Tätäin palettia voin suositella jokaiselle. Kauniit värit, reilusti pigmenttiä ja blendaantuu erinomaisesti. 

Laura lee, Cat´s pajamas

 

Laura Lee on ensimmäisiä youtubettajia joita aloin aikanaan seuraamaan. Nykyään hän on jäänyt taka-alalle. Asiaan, häneltä tosiaan ilmestyi oma luomiväripaletti muistaakseni 2017 ja sai suhteellisen huonon vastaanoton. Itse en seurannut muita youtubettajia, joten silloin en tiennyt asiasta mitään. Nykyään Lauran meikkivalikoimaan kuuluu ainakin toinen luomiväripaletti sekä nestemäisiä huulipunia. Paletin halusin kuitenkin ehdottomasti itselleni ja hiukan ennen joulua se tuli myyntiin eurooppaankin. Henkilökohtaisesti tykkään paletin ulkonäöstä sekä luomivärien sävyistä. Pigmenttiä löytyy ja tuotteita on helppo blendata. Kaipaisin ehkä palettiin vaaleaa shimmeriä noiden muiden lisäksi. No sen voi aina korvata jollain highlighterilla. Taidan tehdä seuraavan meikkini tällä paletilla. We´ll see.

Primark, Rose quart 3



Taas näitä super-edullisia paletteja, joita ei ikävä kyllä suomesta saa. Hintaa tällä kaunokaisella oli 10euroa, mikä on naurettavan vähän 20 luomiväristä. Yhtä väriä näistä en ole saanut toimimaan ja se on toisiksi ylimmältä riviltä keskimmäinen. Paletissa se on kaunis, shimmerinen karpalo ja luomella se on glitterihippuja siellä täällä. Tai no, en ole kaikkia ehtinyt edes kokeilla meikissä. Ehkä vika on käyttäjässä? Muuten en keksi mitään pahaa sanottavaa tästäkään paletista,swatceistakin näkee kuinka pigmenttisiä noi kaikki värit on! Yhden luomivärin hinnaksi tässä paletissa tuli 0,50e eli loistava hinta-laatusuhde.

Lumene nordic gir, eyes eyes baby


Lumene lanseerasi 2017 meikkisarjan, nordic girl. 100% vegaaninen tuotesarja, suunnattu nuorille naisille. Alunperin mulla oli kaikki 4 palettia, mutta yksi on päässyt eteenpäin rakastavaan kotiin. Näistäkin kolmesta tuo vihreän sävyjä sisältävä on yhä koskematon. Nämä paletit olen voittanut, kisassa jonka järjesti silloin lanseerauksen yhteydessä Lumene, Stockman ja Duroy. Siksi omistan nämä paletit, sävyt eivät ole ihan tyylisiäni. No, jaarittelut sikseen, nämä on loistavia ja laadukkaita paletteja, mutta suurimmaksi osaksi vain shimmerisiä sävyjä. Violetin sävyisessä paletissa kaikki ovat shimmerisiä. Harmittaa ettei nämä ole päässyt käyttöön sillä tykkään näiden laadusta ihan super-paljon. Näissä paleteissa on plussana tosiaan suomalaisuus ja vegaanisuus. Hintakaan ei ole paha, noin 12euroa kappale. 

Sephora ja Hikari

 
Mä olin jo unohtanutkin nämä pikkupaletit! Sephoran paletti on ok, ei mikään järisyttävän hyvä mutta ihan kelpo pikkupaletti. Vaalein sävy on liian glitterinen. Sen kanssa en ole vielä ystävystynyt, koska se leviää kaikkialle. Koko palettikin on täynnä glitterihippuja, ärsyttävää. Siksi kai tämäkin on unohtunut pöydän laatikkoon.Tämä itseasiassa oli mun eka sephora-tuote, näin välihuomiona. Hikari taas on tullut muistaakseni LF beauty boxissa, en kylläkään muista milloin tai minä vuonna. Vai olisiko tämä tullut LF joulukalenterista? No, käyttöön asti tämä paletti ei ole päätynyt ja syy on siinä että vain yhdessä värissä on pigmenttiä tarpeeksi mun makuun. Muut kolme, nääh. Laitan tämän siis eteenpäin meneviin, ehkä joku muu tästä voi tykätä ja voi olla että käyttäjässäkin on vikaa.

Yhteenveto

Yhteensä omistan 14 palettia, joista yksi pikkupaletti lähtee pois. Ja nyt epäilette että laskin väärin, mutta, mä unohdin kuvata yhden paletin. Mä käytän kyseistä palettia vain ja ainoastaan maskeerauksessa, joten se on niin syvällä kaapin pohjalla, etten sitä ensin muistanut saati sen jälkeen jaksanut ottaa esille. Ehkä esittelen sen halloweenina tai jos ennen sitä innostun kokeilemaan jotain uutta maskeerausta. 

Oli kivaa kirjoittaa näistä paleteista ja huomasin etten omistakaan niitä mitenkään hullun lailla ja kaikki on sellaisia joista pidän. Valokuvaaminen, se ei vieläkään ole helppoa ja muutaman kuvan jouduin ottamaan myöhään illalla ja kuvista tuli jotenkin keltaiset. Toivotaan että tässäkin harjoitus tekee mestarin.

Mitä tykkäsitte näistä esittelyistä?

Omistatko jonkun näistä paleteista?

Haluatteko lisää samankaltaisia postauksia?


2 kommenttia:

  1. Tulin tänne blogiisi nyt kuikkimaan kun Instan kautta tänne tieni löysin,ja kovin mieluisalta sisältö näyttää :)
    Mä olen luomivärifriikki, mutta näistä mulla on itselläni vaan tuo lilan sävyinen Nordig Girl paletti. Ostin Cittarin -50% alesta.Häviääköhän tuo merkki kokonaan markkinoilta kun se on kaikkialla alessa.
    Urben Decayn paleteista omistan ainoastaan cherry paletin joka ei minusta, vaikka herkullisen näköinen onkin, ole aivan normaali hintansa väärtti. Senkin ostin alesta joulun aikoihin alle neljälläkympillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa! :)
      Ja kiitos, toiovttavasti viihdyt mun juttujen seurassa vielä tulevaisuudessakin. <3
      Epistä, mä en ole nähnyt missään noita lumenen nordic girl- tuotteita alennuksessa. Niiden kulmakynä meinaan on ihan lempparituote.
      Mä oon haaveillut kans tosta cherry- paletista, mutta toisaalta nyt ehkä houkuttelisi se nakedin uusin reload- paletti. Mutta jos sanoet ettie se cherry ole hintansa väärti, ehkei mun kannata sitä hankkia. Vaikeita valintoja, varsinkin kun ABH:lta tuli vielä riviera myyntiin. :D

      Poista

Hotel & Spa resort Järvisydän 2019

Seuraavat kaksi postausta ei liity kosmetiikkaan, mutta halusin jakaa nämä asiat teidän kanssa silti.  Käytiin viikolla 43 Rantasalmell...