keskiviikko 13. maaliskuuta 2019

Mitä mukaan matkalle?

Mä tykkäisin matkustaa kevyesti, mutta aina takaisin tullessa mun laukku painaa aivan liikaa.Joten tällä kertaa yritän olla fiksu ja pakata kosmetiikasta mukaan vain ne oikeasti tärkeimmät ja käyttöön tulevat tuotteet.

Eli ekana mukaan reissuun pääsee kasa mun dermosilin näytepussukoita. Shampoo ja hoitoaineet oikeassa reunassa on muistaakseni sokos hotel börsistä, muut tullut lehden mukana kotiin. Kuva on vähän epäselvä, mutta siinä on micellar water-, huulikiilto- ja kasvonaamio-näyte. Nämä tulee kaikki ainakin käytettyä. Tai no huulikiillosta en ole satavarma. Tykkään nistä näytepussukoista matkoilla, sillä niitä ei tarvitse raahata enää takaisin eikä nämä vie paljon tilaa meikkipussista. Ja mä haluan nämä pois pyörimästä, se oli ehkä oikeasti suurin syy miksi koko kasa lähti mukaan.


Tämä nelikko on vaan jotain niin täydellistä. Sain tämän tuliaisiksi äidiltä ja hän ajatteli että voin ottaa tämän omaan reissuuni mukaan. Kyseisen sarjan shampoota ja hoitoainette oon käytänyt nyt monta kertaa vieraillessani äidin luona ja joka kerta oon kehunut miltä mun hiukset tuntuu ja tuoksuu. Ja rehellisesti, tän pussukan body butteria olen jo käyttänyt useaan otteeseen mun super kuiville kyynerpäille. Oon aina rakastanut the body shopin tuotteita ja taas muistan miksi. Laatu, tuoksut ja cruelty free, kaikki mitä rakastan kosmetiikassa. 

Elikkäs mukaan lähtee myös kaksi puhdistusvaahtoa, sillä kummastakaan ei ole kokemusta. Luottodeodarantti, jota ilman en voi enkä halua elää. Teen tästä vielä joskus oman hehkutuspostauksen sillä sen tämä dödö ansaitsee. Pienessä purkissa on tämän hetkistä päivävoidetta, sen oma purkki on sen verran iso että sitä ei turhaan viitsi ottaa mukaan. Myös silmänympärysgeeli täytyy olla mukana.
Kaikki mitä mä tarvin meikkipohjan tekemiseen. Ja en usko että päivisin tulee meikattua ollenkaan ja voi olla että jätän peitevoiteet molemmat pois. Meikkivoiteita on kaksi, sillä toinen on liian tumma ja toinen liian vaalea mun iholle sen jälkeen, kun laitan kerroksen itseruskettavaa. Aina ennen reissua on pakko laittaa itseruskettavaa, pelkään muuten sokaisevani kaikki muut kanssalomailijat kalpeilla säärilläni. Toivon että loppulomasta menee tuo vaaleampi purkki, Kado sävyssä caramel. Se on ostettu viime reissulla teneriffalta. Mishan BB-voide sävyssä nr.21 light beige on mun ikuinen suosikki.
Mukaan tarttui myös pixi by petra liquid face illuminator, sävyssä peach gold. Itse käytän tätä aina välillä sekoittain meikkivoiteeseen ja välillä highlighterina. Sleekin countourpaletista on juttua ollut aikaisemmin täällä. Dermosilin aurinkopuuterihelmet kuuluu mys lemppareihin, varsinkin ruskettuneella iholla.

Periaatteessa nämä vielä liityvät meikkipohjaan, mutta olkoon. Mukaan pääsi kaksi primeria, First aid beauty coconut skin smoothie priming moisturiser ja Too faced hangover. FAB:in tuotteen kanssa ei olla vielä ystävystytty. Primerina se ei toiminut mun meikkivoiteen kanssa,mutta annan mahdollisuuden vielä toimia yksinään. Hangover taas on mulle erittäin rakas tuote, ikävä kyllä loppumaisillaan jo. Kolmantena Urban decayn all nighter kiinnityssuihke.
Mulla oli ongelma valita ripsiväri mukaan. Eli kuvassa on kolme vaihtoehtoa, Yves saint laurentin Volume Effet Faux Cils Mascara, Doucce punk mascara ja Too faced better than sex. Mä veikkaan et mukaan lähtee better than sex, sillä on se näistä kolmesta paras. Kat von D:n eyeliner tulee mukaan, ainut mistä tykkään tai millä ylipäätään teen rajauksia. Luomiväripalettia en ole päättänyt vielä. onhan tässä vielä muutama tunti aikaa.
Kulmatuotteet. Voi olla että pärjäisin yhdellä, mutta haluan ottaa kaikki neljä mukaan. Ja kyllä, benefit on yksi parhaimmista mitä kulmatuotteisiin tulee. Multa taitaa löytyätällä hetkellä kaikki benefitin kulmatuotteet. Näistäkään en höpöttele sen enempää nyt, vaan omistan niille oman postauksen. Lumenen kulmakynä on yksi mun luottotuotteista ja yleensä arkisin teenkit kulmat joko tällä tai sitten sutaisen niihin benefitin kulmageeliä. Ja kyllä, arkisin meikkaan maksimissaan 10minuuttia.


Aurinkoöljyä, aurinkorasvaa ja after sun- voide. Aurinkoöljy kulkee jo kolmatta reissua mukana, mutta hyväksi en tätä väitä. Taisi olla aikanaan kaupan halvin ja siksi lähti mukaani. Jättää vähän oranssin ja öljyisen pinnan iholle. Piz buinin aurinkorasva on hiukan kalliimpaa kuin joku perus nivea, mutta itse tykkään tästä enemmän. Tuntuu kosteuttavalta eikä jää kerrokseksi iholle.
Filorgan after sun oli viime reissulla jo mukana enkä saanut sitä kulutettua loppuun vaikka purkilla ei ole kokoa kuin 50ml. Tämäkin on tullut LF beauty boxin mukana, muistaakseni joskus viime vuonna. Tuote sopii kasvoille sekä vartalolle ja sen pitäisi auttaa rusketusta syventymään ja pysymään kauemmin. Siitä en tiedä, mutta ihan kiva after sun joka imeytyy nopeasti. Tuoksu on vähän omituinen, ei hyvä eikä paha. En osaa kuvailla sitä. No toivotaan että tämä kuluu loppuun tällä reissulla.
Viimeisenä joitain bonustuotteita. Hiuslakka, silmänympärysöljy(?), yönaamio ja huulipuna. Todennäköisesti mukaan pääsee vain hiuslakka ja huulipuna. Kasvonaamio on ostettu tässä kuussa cittarista, maksoi 1.99e ja rakastuin siihen heti ekalla käyttökerralla. Mutta toisaalta, ehkä pärjään viikon ilman.

Olipas sekalainen seurakunta ja aika monta tuotetta, jos miettii että pitäisi matkustaa kevyesti.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hotel & Spa resort Järvisydän 2019

Seuraavat kaksi postausta ei liity kosmetiikkaan, mutta halusin jakaa nämä asiat teidän kanssa silti.  Käytiin viikolla 43 Rantasalmell...