maanantai 11. maaliskuuta 2019

Kamalan maanantain pelastus - Lookfantastic beauty box maaliskuu 2019

Mun ja lookfantasticin yhteinen matka alko 5.8.2016. Eli meille tulee yhteistä taivalta tänä vuonna 3 vuotta! Boxeja mulle on siis tullut yhteensä huimat 32 kappaletta. Rahaa on mennyt joka kuukausi 14.45e, mutta tuotteiden arvo on ylittänyt sen aina. Ja paketin tulo on vähän kuin olisi joka kuukausi synttärit eikä sille ilolle voi laittaa hintaa. Toki boxeissa on ollut sellasia tuotteita, jotka eivät syystä tai toisesta ole päässyt mun käyttöön. Onneksi ne on harvassa ja äiti on ainakin saanut uusia tuotteita kokeiltavakseen. Mutta nyt esittelen blogiin maaaliskuun boxin joka oli siis mulle numero 32!


Mä henkilökohtaisesti käyn aina spoilaamassa boxit iteltäni etukäteen ja odotin tän kuun boxia tosi innoissani.

Ekana mä nappasin käteeni morphe highlighter sävyssä spark. Kaunis, vaaleanpunaiseen taittava sävy. Ärsyttää etten saanut kuvaan kuinka kaunis tämä on! painoa tällä kaunokaisella on 3g ja se on mulle enemmän kuin tarpeeksi. En oo varmaan koskaan saanut kulutettua edes pohjaa näkymään yhdestäkään higlighterista. Morphe itsessään on kiinnostava brändi ja mulla ei heidän tuotteitaan ole ennen tätä ollutkaan. Lookfantasticin sivuilla 8grammaa maksaa 16,45e eli tälle mun minille jää hintaa reipas 6e.
Toisena tuotteena on EOS Organic Honeysuckle HD Smooth Sphere Lip Balm, eli huulirasva.Tästä oli eri tuoksuja liikkeellä. Tätäkään en ole ennen kokeillut ja avasinkin tämän heti. Joskus mulla oli enemmän semmonen beuty blenderin mallinen huulirasva ja tykkäsin käyttää sitä. Tämä tuntuu huulilla ihan normaalilta huulirasvalta, vähän ehkä kalvomaiselta(?) mutta toivotaan että toimisi näihin mun rohtuneisiin huuliin. Lookfantasticin sivuilla hintaa tälle löytyi 7,95e. Ja tämä on muuten cruelty free, joka on mulle iso iso plussa.
Kolmantena Omorovicza Cleansing Foam eli puhdistusvaahto. Omoroviczaa on tullut ennenkin LF boxin mukana, joten sitä kautta tämä brändi on tuttu. Omoroviczan tuotteet on mun mielestä erittäin kalliita, eikä sen kasvorasva aikanaan vakuuttanut mua. Ja sen kasvorasvan ovh kuitenkin pyöri jossain 80 euron paikkeilla. Toivotaan kuitenkin etten rakastu tähän, sillä Lookfantasticin sivuilla on myynnissä 150ml koko, jolla on hintaa 60,45e. Sen mukaan boxin mukana tulleelle 30ml putelille jää arvoa 12,09e.
"celebrate each day as a new beginning"
Rituals The Ritual of Sakura Hand Balm oli boxin neljäs tuote. Joo, käsirasva kuulostaa tylsältä mutta mulle tämä oli yksi niistä odotetuimmista tuotteista. Mulla on boxin mukana tullut aikaisemmin ritualsin rasva ja rakastan sen tuoksua. Ja tämä tuoksui juuri niin hyvälle kuin kuvittelinkin. Rasva imeytyy nopeasti ja jättää käsiin kosteutetun ja pehmeän tunteen. Tämä purkki menee mun yöpöydälle ja heti käyttöön. Boxissa tuli täysikokoinen tuubi ja hintaa tällä mun uudella ihastuksella on lookfantasticin sivuilla 11,45e
Viidentenä MÁDARA SMART Anti-Pollution Charcoal and Mud Repair Mask eli kasvonaamio. Madara on ilmeisen suosittu brändi, joka myöskään ei ole vielä vakuuttanut mua. Toisaalta olen kokeillut vain yhtä naamiota, joten ilolla annan uuden mahdollisuuden. "Ihoa ilmansaasteilta puhdistava ja kirkastava hoitonaamio. Syväpuhdistaa ja palauttaa ihon elinvoimaiseksi." Kuulostaa ihan hyvältä myyntipuheelta (puhe kopsattu hehku.fi) ja mikä parasta. Tätä naamiota ei tarvi pitää kasvoilla kuin 5-10 minuuttia! Eli ehkä jopa minä jaksan käyttää tätä arkiviikolla. Lookfantasticin sivuilla 60ml maksaa 28,45e ja boxin mukana tuli 12.5ml jolle sain arvoksi 5,90e.
Viimeisenä ja ehkä boxin odotetuimpana The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5 seerumi. Mä oon lukenut lähiaikoina tosi paljon tästä ja en varmaan missään ole nähnyt mitään negatiivista. The ordinaryn tuotteen on edullisia ja erittäin laadukkaita. Ainakin sellaisen käsityksen itse olen saanut. Onneksi mun nykyinen seerumi loppuu ihan pian ja pääsen korkkaamaan tämän. Lookfantasticin sivuilta en tätä löytänyt, mutta cocopandalla tällä on hintaa 8,95e. Eli oikein kukkaro-ystävällinen seerumi.

Elikäs tuttuun tapaan mukana oli myös brittien elle-lehti ja LF beauty boxin vihkonen, joissa on tiedot tuotteista, käyttöohjeet, vinkkejä ja muunmuassa kommentteja pitkäaikaistilaajilta. Tän kuun boxin ulkonäkö on allekirjoittaneen mielestä täysi kymppi, vaikka violetin sävyt ei yleensä kuulu lemppareihin. Myöskin maaliskuun boxi taisi kokonaisuutena nousta ihan ykköseksi. Tässä boxissa oli kaikki täydellistä. Arvoa boksin tuotteille sain 52,34e eli paljon enemmän mitä itse boksista maksoin. Tämä boxi aina jaksaa ylittää mun odotukset ja siitä syystä uskon että meillä on vielä monia vuosia yhdessä.

Tilaatko sä jotain boxia?

Entä mitä mieltä olit tämän kuun LF boxista?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hotel & Spa resort Järvisydän 2019

Seuraavat kaksi postausta ei liity kosmetiikkaan, mutta halusin jakaa nämä asiat teidän kanssa silti.  Käytiin viikolla 43 Rantasalmell...